Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DonPedro43 | użytkownik

imię i nazwiskoDamian Konrad A. adresZduńska Wola zarejestrowany12.02.2009 @18:54:02 ostatnio na stronie09.04.2011 @15:00:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty68 komentarze1002 posty na forum6

komputer / sprzęt
Sony H20

komentarze
~justine773    09.05.2009 @21:08:07
a wiem tamto zdjecie takie sobie jest.
_______
Zapraszam do nas
~optymistk91    07.05.2009 @17:43:22
dziekuje bardzo
_______
~impressionable    07.05.2009 @11:14:27
e tam :D
musze sie wybrac na sesje :P
_______
nie dziękuj, oceń.
~PinkImagination    06.05.2009 @22:56:54
co zobaczymy co zobaczymy?
~PinkImagination    06.05.2009 @19:34:28
Lizus
~impressionable    06.05.2009 @17:26:01
bo to nie było to foto ;/
i chce dawac prace które mi sie b. podobaja.
ten był gorszy.
_______
nie dziękuj, oceń.
~impressionable    06.05.2009 @17:03:19
nie tego tulipanika miałam dać :D
_______
nie dziękuj, oceń.
~jusztysia    06.05.2009 @15:04:39
o hej:P
_______
marzenia się spełniają
~jusztysia    06.05.2009 @15:04:16
o hej:P
_______
marzenia się spełniają
~justine773    05.05.2009 @23:18:35
dobre są.
i koniec!
:P
_______
Zapraszam do nas
~kamilmurawski    05.05.2009 @22:28:31
Dzięki! Miło mi to słyszeć
_______
http://kamilmurawski.digart.pl/digarty/?s=o&k=m - konstruktywna krytyka mile widziana
~PinkImagination    05.05.2009 @21:23:40
wyjątkowy;**
~PinkImagination    05.05.2009 @21:21:02
a mój pierwszy
~PinkImagination    05.05.2009 @21:15:44
mój ulubiony profil
;*
~justine773    05.05.2009 @21:09:19
są dobre.
naprawde
_______
Zapraszam do nas
~justine773    05.05.2009 @19:27:02
xD
_______
Zapraszam do nas
~justine773    05.05.2009 @19:21:16
mi sie podobaja nawet
heh moze zjechany mam gust xD


x*
_______
Zapraszam do nas
~pannomalo    05.05.2009 @18:35:52
w takim razie liczę na krytykę w końcu żeby poprawić, trzeba wiedzieć za co sie zabrać ;D:D
~justine773    05.05.2009 @18:29:07
dosyc ciekawe zdjecia masz to dodałam cie do obserwowanych xD
_______
Zapraszam do nas
~asertywnie    05.05.2009 @18:02:32
~wiklina123    05.05.2009 @16:50:06
Dziękuje Damianie
~pannomalo    04.05.2009 @18:00:29
poprawie sie ;D
~mr0snowflake    03.05.2009 @20:09:22
to z ogrodu ahahaa ; p.
_______
.
~mr0snowflake    03.05.2009 @19:42:53
dzieki ; d.
_______
.
~anka1414    03.05.2009 @16:33:51
rzeczywiście trochę za ciemne jest:P, dzięki za rady
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt